вторник, 25 януари 2011 г.

Хранителен режим при себореен дерматит

Храната е източник на енергия. Тя доставя хранителните вещества,необходими за физическия растеж и възстановяването и помага на организма да произвежда различни вещества, допринасящи за нормалното му функциониране.За справяне със себореята се хранете здравословно,като диетата ви трябва да доставя всички вещества,необходими за организма за борбата му с алрегиите и възпаленията.
-Често консумирайте лечебна поточарка,за да намалите интензивността на проява на екземата.

-Всеки ден изпивайте чаша сок от равни части цвекло,моркови и вода.

-Редовно приемайте добавки с витамин А,C,Е,B комплекс,Цинк и Флавоноиди.

-При себореята трябва да се избягват много тлъстите, консервираните и пикантните храни
(ограничава се и захарта). Да се приема предимно вегетарианска, богата на витамини храна.

-Прясна бирена мая, богата на витамин В, има добро лечебно действие.

1 коментар:

  1. Привет и от мен. От няколко години себорейният дерматит ме притеснява, като през последната една година ремисиите са съвсем кратко( 1-2 дни), а след това мъките се връщат със същата сила. Консултирах се с един дерматолог, след това и с друг, но рецептите се свеждаха до кортикостероид, шампоани, Орунгал и още дузина скъпи поддържащи кремове. Ясно ми беше, че без хранителен режим и маски с естествени продукти нищо няма да се получи. Рових се из форумите , но в крайна сметка ми харесаха съветите в този сайт и започнах с маската с ленено семе, след нея успокоявам лицето с чай от лайка ( силна запарка), в края се мажа с Нахткерцен на Д-р Тайс, за да омекоти кожата( зехтинът не ми подейства добре). Сега е август и не мога да намеря червено цвекло, но напълно съм убедена , че комбинацията му с моркови и вода ще даде резултат. О, да. Взех си и хубави витамини на таблетки в комбинация с гореспоменатото.От една седмица не съм се мазала с Locoid Lipocream 0,1% и не прибягвам до фон дьо тен, за да прикрия червените петна.За косата използвам шампоан Selsun blue. Когато разполагам с повече време ще опитам и маската за коса. Много благодаря за тази публикация и при добри резултати непременно ще споделям :)Желая успех на всеки, който се бори със себореен дерматит.

    ОтговорИзтриване